poniedziałek, 15 Lip 2019

Centrum Usług Internetowych

Statystyki

Użytkowników : 3
Artykułów : 85
Zakładki : 6
Odsłon : 343082


mToken Asseco MAA – nowy sposób autoryzacji w bankowości internetowej


Dla bezpieczeństwa i wygody naszych klientów Bank wprowadził możliwość autoryzacji przelewów przez mobilny Token MAA.

mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. O tym, jak działa ta aplikacja, jakie ma wymagania systemowe i jak z niej korzystać, a także skąd ją ściągnąć i zainstalować na swoim smartfonie dowiedzą się Państwo klikając na poniższy link.

Link do strony You Tube: mToken

Poniżej zamieściliśmy też instrukcję prezentującą, jak należy powiązać mToken z Systemem Bankowości Internetowej.

Instrukcja

 

Zmiany w bankowości internetowej
dotyczące metod autoryzacji mToken asseco MAA


Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2019 r. w Banku Spółdzielczym w Leśniowicach nastąpi zmiana instrumentów uwierzytelnienia użytkownika w bankowości elektronicznej/internetowej (tj. Tokena wyświetlającego kod autoryzacyjny). Zmiana ta związana jest z wynikającymi z Ustawy o Usługach Płatniczych wymogami silnego uwierzytelnienia Klienta lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli konieczności dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.

Od 14 września 2019 r. Bank nie będzie stosował jako środka dostępu do systemu bankowości elektronicznej Tokena RSA -wyświetlającego kod autoryzacyjny.

Więcej…
 
Fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności


Poniżej zamieszczmy link do komunikatu ostrzegającego o fałszywych stronach udających pośredników szybkich płatności.

Link do strony Związku Banków Polskich:
https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2019/maj/uwaga-na-falszywe-strony-udajace-posrednikow-szybkich-platnosci

 

Mechanizm Podzielonej Płatności


Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment).

Więcej…
 
E-Składka

KOMUNIKAT
E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS

 

Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego.

Informację o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. Oczywiście list dotrze do płatnika, gdy ZUS zna jego aktualny adres. Jeśli nie zgłosił zmiany danych powinien to zrobić jak najszybciej.

Ważne! Jeśli płatnik do końca grudnia 2017 r. nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubi list, powinien zgłosić się do ZUS albo zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).


Więcej…
 
Więcej artykułów…